:: Khairul Hafiz Photoblog ::

Just another WordPress.com site

OUTDOOR NURI & THAQIB

leave a comment »

Bismillahirramanirrahim…esok umat Islam di seluruh dunia bakal menyambut Hari Raya Aidiladha. Aidiladha atau Raya Haji disambut pada 10, 11, 13 & 14 Zulhijjah setiap tahun. Ianya bermula dengan takbir pada malam 10 Zulhijjah seterusnya khutbah & solat sunat Aidiladha pada pagi 10 Zulhijjah. Sambutan Aidiladha ini diteruskan dengan ibadah korban yang boleh dilakukan dalam keempat-empat hari tersebut. Aidiladha ini juga merupakan salah satu perayaan yang penting kerana merupakan hari untuk memperingati kisah pengorbanan Nabi Ibrahim terhadap anaknya Nabi Ismail demi tuntutan Allah S.W.T.

Kali ni aku nak kongsi sedikit lagi gambar yang sempat aku shoot semasa jadi assistant kepada sahabat aku untuk Majlis Nury & Thaqib ni…

Buat pengetahuan semua, raya haji tahun ni aku beraye kat Serdang. Ade sape-sape yang nak jadi family aku buat sementara tak pada pagi raya tu. Takkan nak sarapan kat maulana kot..hehhee…oklah, kepada kedua pengantin, Selamat Pengantin Baru. Moga berbahgia ke akhir hayat.

 

notakaki : ALHAMDULILLAH…aku dah dapat tempahan untuk bulan Februari & Mac 2011…

notakaki lagi : insyaALLAH tak lama lagi aku dapat apa yang aku impikan…bukan kawen yer kengkawan..nanti aku umumkan..kekekke 😛

 

Khairul Hafiz Mohammad a.k.a Cot
Photographer
Email : khaihafiz@gmail.com
Tel : 012 9486247
Blog : https://khaihafiz.wordpress.com
http://cotscreative.wordpress.com

 

Written by :: cot ::

November 16, 2010 at 12:50 am

Posted in Wedding

Leave a Reply

