:: Khairul Hafiz Photoblog ::

Just another WordPress.com site

SELAMAT HARI MERDEKA

with 2 comments

Bismillahirramanirrahim…rupanya dah 53 tahun kita merdeka. Tahun ini sekali lagi kita kan menyambut merdeka. Tapi memandang merdeka kali ni jatuh pada bulan ramadhan, maka sambutan pun tak kan diadakan di Dataran Merdeka. Hanya diadakan di Stadium Bukit Jalil.

Bila sebut merdeka, masing-masing dengan semangat melaungkan perkataan keramat itu. Tapi adakah kita sebenarnya faham apa itu merdeka & adakah kita benar-benar merdeka. SEBAB sebelum Inggeris meninggalkan Tanah Melayu, mereka ada mengatakan bahawa Tanah Melayu tetap takkan merdeka. Kesannya, lihatnya negara kita pada hari ini. Bukan pada sudut ekonomi, politik, agama…tapi pada BUDAYAnya…sekian 🙂

 

notakaki : terawih tinggal bebrapa malam je lagi..manfaatkan sepenuhnya k 🙂

 

Khairul Hafiz Mohammad a.k.a Cot
Photographer
Email : khaihafiz@gmail.com
Tel : 012 9486247
Blog : https://khaihafiz.wordpress.com
http://cotscreative.wordpress.com

Advertisements

Written by :: cot ::

August 30, 2010 at 1:06 pm

Posted in Event

2 Responses

Subscribe to comments with RSS.

  1. wahhh semanngat merdeko ko cots….bagus2…merdeka! medeka! dok gi bukit jalil ko esok ambik sepukul dua gambar

    awe

    August 30, 2010 at 1:25 pm

    • salam awe…
      semangat biase² je we…
      juz sedih tengok budaya anak muda skrg yang terlalu merdeka..
      hehehe..
      esok xsure lagi mcm mane..
      igt nok g jugok…
      hehehe

      :: cot ::

      August 30, 2010 at 1:26 pm


Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: